wtorek, 4 marca 2014

serwetka WIOSNA2014 rząd7 zrobiony


tak wygląda serwetka z rzędem siódmym :)



nastepny rządek będzie jeszcze w tym tygodniu :)

coraz więcej osób ze mną robi serwetkę ogromnie się z tego cieszę. niektórzy to nawet po kilka razy robią tą serwetkę - jest to po prostu niesamowite i bardzo energetyczne dla mnie.

Bardzo wszystkim dziękuję za przyłączenie się a tym którzy nie frywolitkują dziękuje za każdy komentarz który tu zostawiacie oraz za każde odwiedziny :)

pozdrawiam wszystkich
Renulek

15 komentarzy:

  1. Anch'io lo sto facendo. Bellissimo!

    OdpowiedzUsuń
  2. It's another beautiful mat, I look forward to starting it when I have finished the last one and my hand gets better so I can tat, it's on my list to do.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie piękna!!!
    ja też tak chcę umieć dziergać, igła do frywolitek leży na dnie kartonu, znasz jakiś sposób aby wyciągnąć ją na światło dzienne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elektromagnes? :D

      Usuń
    2. Dobre! :)
      Albo zostaw tę igłę na dnie i chwyć czółenka dla odmiany tym razem :)

      Usuń
    3. tylko istnieje ryzyko, ze jak czółenka wrzuci na dno kartonu to żadna siła ich nie wyciągnie :P

      Usuń
  4. Very majestic looking!! :) So beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for sharing your patterns. I am also tatting this Spring napkin and really love it.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/3/14 18:35

    I am tatting the Spring napkin with you. This is so much FUN. Thank you for sharing your patterns.
    StephanieW

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for sharing this lovely pattern. I also am tatting this Spring napkin. I had to start over as I was not happy with my tatting on the first so I am at round three now. I am really enjoying it.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze myślałam że twoje serwetki są dla mnie za trudne,ale teraz dziergam z tobą i uważam że ten czas przy dzierganiu mija mi miło i przyjemnie,jestem twoją wielką fanką

    OdpowiedzUsuń
  9. Renulku , zrobiłam ten rządek. Nie zrobiłam fotki, uwierz mi na słowo. Serwetkę włożyłam pod materac. Ciekawa jestem jaki następny rządek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. this is such a pretty pattern and everyone is having so much tatting FUN! Thank you!

    Looking forward to the next instalment!
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest! :))
    Niestety nie mogę przystąpić w tej chwili do wspólnego supłania, :-( ale pilnie śledzę kolejne etapy-może kiedyś...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...